Swedbank piedāvā Starptautisko ceļojumu karti jauniešiem 6

Swedbank  kopā ar ISIC izstrādājusi starptautisku identifikācijas un norēķinu karti jauniešiem – Starptautisko jauniešu ceļojumu karti. Tā nodrošina arī atlaižu un priekšrocību saņemšanu 32 000 vietās 106 pasaules valstīs.


Swedbank Starptautiskajā jauniešu kartē apvienotas trīs karšu īpašības. Jaunieši to var izmantot gan kā identifikācijas karti, gan norēķinu karti un arī kā Swedbank jauniešu programmas OPEN karti. Ar to jauniešiem ir iespēja saņemt dažāda veida atlaides, kas ļauj izdevīgi norēķināties ikdienā, kā arī ietaupīt ceļojot, informē Swedbank preses sekretāre Kristīne Jakubovska.

Īpaši svarīgi, ka Swedbank Starptautiskā jauniešu karte pieejama arī tiem jauniešiem, kas nestudē vai studē neklātienē. Lietojot karti, atlaides tiek nodrošinātas vietās, kur darbojas ISIC un Swedbank jauniešu programmas OPEN karšu atlaižu programmas. Ar karti iespējams norēķināties ikvienā pasaules vietā, kur tiek apkalpotas Visa kartes. Protams, ir  iespējams piedalīties konkursos un arī krāt punktus Swedbank Vērtīgo pirkumu programmā . Karti var saņemt jaunieši vecumā no 12 līdz 25 gadiem (ieskaitot).

Swedbank Starptautiskā jauniešu karte darbojas visā pasaulē, atlaides ir naktsmītnēm, muzeju, kultūras iestāžu un izklaides vietu apmeklējumam, pirkumiem veikalos un transporta izdevumiem.

Ir atvieglota arī karšu saņemšanas kārtība. Šai Swedbank kartei iespējams pieteikties ikvienā Swedbank filiālē vai www.open.lv, aizpildot pieteikuma veidlapu un iesniedzot fotogrāfiju. Kartes derīguma termiņš ir 2 gadi.

Komentāri 6

khmm..
13 teikumos ir 10 reizes minēts Hansabankas jaunais vārds - Swedbank.
nu kā ta nav reklāma?
informēt sabiedrību varētu apkopojot banku piedāvājumus tieši studentiem. bet šis ir konkrēts PR gājiens.

pirms 12 gadiem, 2008.11.26 18:34

Bubulis

Ta nu gan nav reklama. Reklamrakstiem ir nopirksts laukumums un tiek tiek rakstits, kas vien ienak prata. Bet soreiz autors pats izvelas kuru informaciju atstat, kuru nemt lauka un zinu ka relize nav ielikta pilna izmera. Tā tomēr ir sabiedrības informēšana.

Tad jau ari par pasakumiem nevaretu rakstiti, jo ta butu reklama. Par cilvēku nodarbošanos ari nevaretu rakstiti, par talantigiem jauniesiem ari nee. Tad jau tikai paliek kriminalzinas un bēdu stāsti paliek... :D

pirms 12 gadiem, 2008.11.26 13:58

PR students

Tad jau gan Diena, gan Dienas Biznesa un cito Latvijas nacionalajos medijos ir reklamraksts - izskatas, ka cilveki nespej noskirt - reklamrakstu no sabiedribas informesanas!! Galvenais jau ieknabt! Atslabsti :)

pirms 12 gadiem, 2008.11.26 13:30

P.

Agita, tas ir reklāmraksts? Vai kā Tu to formulētu?

pirms 12 gadiem, 2008.11.26 12:09

Skolu ziņas