Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Klientu serviss strādā bez brīvdienām

Alūksne ir kļuvusi par trešo pilsētu, kur kabeļtelevīzijas abonenti var sazināties ar Rīgā izveidotā centra operatoriem septiņas dienas nedēļā.

Alūksne ir kļuvusi par trešo pilsētu, kur kabeļtelevīzijas abonenti var sazināties ar Rīgā izveidotā centra operatoriem septiņas dienas nedēļā.
"No 14.janvāra ir ieviests jauns servisa tālrunis – 43 81681, bet iepriekšējais servisa tālrunis ir slēgts. Zvanot ir iespējams noskaidrot visus interesējošus jautājumus un pieteikt tehniķa izsaukumu mājās. Līdz ar jaunā servisa tālruņa darbības uzsākšanu pārtraukta Alūksnes klientu apkalpošanas centra filiāles darbība. Uzņēmums ir pārliecināts, ka izmaiņas uzlabos apkalpošanas kvalitāti," skaidro kabeļtelevīzijas "Telia MultiCom" mārketinga direktors Kaspars Spunde.
Viņš uzsver, ka maksa par zvanu uz Rīgu būs tāda pati kā par vietējām sarunām. Alūksnes abonentu zvanus apkalpos "Telia MultiCom" zvanu centra operatori. Centrā darbojas vairākas tālruņu līnijas, kas dos iespēju atbildēt uz vienlaicīgiem zvaniem. Turklāt ievērojami pagarināsies servisa tālruņa darba laiks – darbdienās no pulksten 8.00 līdz 21.00, brīvdienās – no 10.00 līdz 19.00.

Citu datumu laikraksti