Pasta darbiniece pateicībā saņem dāvanu karti

Apes pasta nodaļas priekšniece Zaiga Oplucāne par aktīvu “Lattelekom” pakalpojumu pārdošanu saņēmusi ceļojumu firmas “Latvia Tours” dāvanu karti 100 latu vērtībā.

Apes pasta nodaļas priekšniece Zaiga Oplucāne par aktīvu "Lattelekom" pakalpojumu pārdošanu saņēmusi ceļojumu firmas "Latvia Tours" dāvanu karti 100 latu vērtībā. Viņa ir starp septiņiem veiksmīgākajiem "Latvijas Pasta" darbiniekiem, kas aktīvi iesaistījās pilotprojekta īstenošanā.
"Varu izvēlēties sev vēlamo ceļojuma maršrutu un laiku, tomēr viss nav tik vienkārši. Gribētu braukt uz Lietuvu, bet ceļojuma maršruts sākas Tallinā vai Viļņā. Iespējams, ka izvēlēšos Somiju. Tas gan maksā dārgāk, bet vīrs solīja dzimšanas dienas dāvanā papildināt summu. Dāvanu karte izmantojama četru mēnešu laikā, tāpēc vēl varu domāt un lemt par ceļojumu," stāsta Z.Oplucāne.
"Latvijas Pasta" un "Lattelekom" kopējā projekta laikā no marta līdz maijam Vidzemes pasta nodaļu darbinieki veica ne tikai savus tiešos pienākumus, bet arī konsultēja klientus par "Lattelekom" pakalpojumiem. Apes iedzīvotājus interesēja tarifu izmaiņas, tālruņu pārreģistrācija, ierīkošana un citi jautājumi.
"Daudzi pasta klienti ir gados veci cilvēki, viņi nevar meklēt informāciju internetā, tāpēc izvēlas tiešus kontaktus. Pasta darbinieki var izskaidrot un ieteikt, turklāt tā ir iespēja piedāvāt jaunus pakalpojumus," atzīst Z.Oplucāne. Jebkurš pasta nodaļas darbinieks var informēt iedzīvotājus, bet tā iznācis, ka viņa vairāk ieklausījusies un atlicinājusi laiku sarunām. Pasta operatoriem ir liels darba apjoms, tāpēc ne vienmēr viņi var konsultēt.
Pirmais kopējais projekts parādīja pasta darbinieku nozīmi pašvaldību dzīvē un iedzīvotāju vēlmi daudzus ikdienišķus jautājumus kārtot vienuviet. Viņi saņēmuši 200 pieteikumus "Lattelekom" pakalpojumiem. Vērtējot Vidzemes rajonos sasniegtos rezultātus, nolemts sadarbību turpināt Kurzemē, Zemgalē un Latgalē, lai visās pasta nodaļās varētu ne tikai veikt maksājumus un abonēt preses izdevumus, bet arī pieteikt "Lattelekom" pakalpojumus un tarifu plānus. "Latvijas Pasta" mārketinga direktors Miks Stūrītis uzsver, ka sadarbības projekts saskan ar uzņēmuma stratēģiju pārveidot pasta nodaļas par pakalpojumu sniegšanas centriem, kur pieejami ne tikai pasta, bet arī citi pakalpojumi.

Citu datumu laikraksti