Vai vasarā Alūksnē un rajonā pietiek izklaides pasākumu? 16

Dace Sniķere, “Klondaikas” Alūksnes struktūrvienības direktore
Trūkst kvalitatīvas izklaides

Gunita Paleja, Zeltiņu tautas nama vadītāja
Pasākumu gana, vien netiek apmeklēti

Liene Kandele, jauniete
Pārāk vienveidīgi pasākumi

Dace Sniķere, “Klondaikas” Alūksnes struktūrvienības direktore

-Nevarētu teikt, ka pasākumu nepietiek un nevarētu teikt, ka to ir daudz. Pasākumi ir, bet trūkst kvalitatīvas izklaides. Ir brīvdienas, atvaļinājumu laiks un cilvēki daudz vairāk grib atpūsties un ne jau tikai aiziet uz zaļumballi un piedzerties. Domāju, ka pasākumu nepietiek tieši bērniem. Viņi staigā bezdarbībā pa ielām. Mums nākas cīnīties ar viņiem, jo “Klondaika” nav viņiem piemērota atpūtas vieta, lai gan viņi uz šejieni nāk.

Vasarā gaidītākai pasākumi, manuprāt, ir Jāņi un Bānīša svētki. Gadus atpakaļ visi gaidīja “Dziesma manai paaudzei”, bet tagad šis pasākums ir zaudējis kvalitāti. Apmeklēts ir arī ūdensmotociklu pasākums. Izklaides jomā krīzes nav, izklaidēties un atpūsties cilvēkiem gribas. Mēs plānojam rīkot nebijušus pasākumus.

Gunita Paleja, Zeltiņu tautas nama vadītāja

-Pasākumu ir pietiekoši, vien jāprot tos “paņemt” pretī. Tie paši, kas tiek rīkoti, nav pārlieku apmeklēti. Varbūt to trūks atsevišķā mērķauditorijām. Parasti tieši jaunieši ir tie, kas saka, ka pasākumu trūkst. Tad varbūt viņiem vairāk vajadzētu nākt ar savu iniciatīvu, savām idejām un ierosmēm. Mēs būtu pretimnākoši. Ir arī jāsaprot, ka krīzes laikā pasākumu būs mazāk. Domāju, ka cilvēki arī nebūtu gatavi maksāt astronomiskas naudas summas par koncerta ieejas biļeti. Pieci lati – tas jau ir daudz.

Man gaidītākiem svētki ir Zeltiņu pagasta svētki, kad ir arī kapusvētki. Tas ir ikgadējs pasākums, ko gaidām gan mēs paši, gan bijušie pagasta iedzīvotāji, gan viesi. Lai gan naudiņas nav daudz, tomēr svētki būs tik un tā.

Liene Kandele, jauniete

-Pasākumu ir pietiekoši, bet tie ir vienveidīgi. Vienmēr ir balles ar vieniem un tiem pašiem mūziķiem, diskotēkas ar viena stila mūziku. Gribētos, kaut ko atšķirīgāku, lai nav tā katra nedēļas nogale ir vienāda. Negribētu piekrist, ka jaunieši ir tie, kas saka ka nav pasākumu, viņi vairāk čīkst par to, ka ir vienveidība. Neesmu no tiem, kas apmeklē daudz pasākumu, bet apmeklēju tos, kas ir saistoši.

Ir pasākumi, kurus gaidu ik gadu – tā ir Jauniešu diena, Alūksnes pilsētas svētki, arī “Dziesma manai paaudzei”. Priecājos, ka šogad “Dziesma manai paaudzei” tomēr notiks, lai gan iepriekš izskanēja runas, ka šī pasākuma nebūs. Man jau liekas, ka tas ir Alūksnei raksturīgs pasākums. Gribētos, lai Jāņos būtu vairāk pasākumu un tie būtu bez maksas. Gribētos brīvdabas izrādes.

Komentāri 16

Dace

Cienītais Jāni savas pretenzijas nāciet un droši izsakiet klātienē. Man arī būtu interesanti uzzināt, kādā veidā un kad ir notikusi Jūsu apšmaukšana!
Cilvēkam, kas slēpjas aiz segvārda Nu nu- apkārtne ap Klondaiku ( kura gan NAV mana kā jūs izsākāties) rīta agrumā vienmēr gan tiek sakopta. Vai tik nakts stundās pats nav tas stiklu dauzītājs? :)

pirms 11 gadiem, 2009.07.20 14:04

jānis

Dace Sniķere,,,laikam ar kultūru jums tā pašvakāk,mākat tikai šmaukt tautu klondaikā.

pirms 11 gadiem, 2009.06.29 14:29

Izklaides pasākumi arī ir bizness, labi, ja cilvēki ir gatavi un spēj par tiem maksāt !
Muzejos gan izklaide nav jāmeklē - tā tomēr ir vairāk izglītība- novada, valsts, pasaules vēstures, mākslas, dabas un citu jauku lietu izzināšana. Ir cilvēki, kam izglītošanās ir arī izklaide, bet ir tādi, kam visu vajag gatavu - uz paplātes, bez miesas un prāta piepūles !
Alūksnes apkārtne ir tik lieliska vieta lai ziemā slēpotu, vasarā peldētu, brauktu ar riteņiem un ūdens močiem, u.t.t., bet mēs pat peldēties braucam 1/2 km attālumā ar mašinu! Kur palikusi pļavas smarža, putnu dziesmas, miglas plīvurā grimstoši lauki ? Vai tiešām jāpadzīvo kādu laiku lielpilsētā, lai atkal pēc tā visa ilgotos?

pirms 11 gadiem, 2009.06.29 14:03

Hi,hi-alūksnietei

Pakalpojumu kvalitāti nosaka darbnieku profesionalitāte, bet tur var rakstīt vai nerakstīt tās atsauksmes, tāpat jēgas nebūs, jo tur darbnieku līmenis ir ārpus veselā saprāta. Kādi deputāti, tādi viņu ieceltie direktori.

pirms 11 gadiem, 2009.06.29 01:45

nu nu

Sniķere labāk lai sakārto savas pekles apkārtni un tad lai runā par kultūru.

pirms 11 gadiem, 2009.06.28 07:36

tik tiešām

Ja visu nedēļu cilvēks strādā, tad Alūksnes pilsēta un rajons, nedēļas nogalē piedāvā pietiekoši daudz izklaides pasākumu! Bet, ja dienas paiet bezdarbībā un cilvēks nespēj sev atrast nodarbi, tikai sapņo kur nosist laiku, tad nu jālaiž uz Lasvegasu! Tikai diez vai slīmestam būs skanošais, jo izklaide tur maksā !
Tā nu gadījās, ka Alūksnē iebraucu 21.06. agri no rīta. Un ko tur varēja redzēt? Pēc izklaides pasākuma apgāztas atkritumu urnas, nolauztas ceļazīmes! Ko gan var domāt par šiem izklaides kārajiem indivīdiem? Negatīvās sajūtas pazuda, kad pabiju Alūksnes ezera krastā kopā ar tiem, kas sagaidīja Vasaras saulgriežus. Domāju, ka šī bija ļoti pozitīva izklaide, nezin vai pēc šī pasākuma kāds spārdīja atkritumu urnas un lauza ceļazīmes.

pirms 11 gadiem, 2009.06.27 14:24

kritiķis

Atvinojiet, vai par muzeju var saukt iestādi, kas uz fotogrāfijām vien dzīvo,tas nav muzejs...

pirms 11 gadiem, 2009.06.27 11:53

alūksniete

Piekrītu Kultūras darbiniekam. Zoss, vajadzēja pajautāt ieteikumu grāmatu, jeb nu viesu grāmatu muzejā un uzrakstīt - kāpēc nepatika! Ir vajadzīgi šādi atzinumi, lai spētu, ko mainīt, protams, ja tie ir pamatoti un loģiski.

pirms 11 gadiem, 2009.06.27 08:41

zoss

pirmo reizi biju Alūksnes muzejā, un man ļoti nepatika, tā nav izklaide

pirms 11 gadiem, 2009.06.27 07:41

Man nez kāpēc likās, ka neprecētas jaunietes uzrunā par jaunkundzēm...

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 13:45

.........

Kundze ir pagodinājuma uzruna, kuru pielieto uzrunājot arī jaunietes ! Laikam jau nezini !

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 13:09

Kultūras darbinieks

Laikam jau esmu nepareii saprasts. Nestresoju :-) ! Tikai mēģināju pasniegt savu domu! Rajona kultūras darbinieki strādā ar tiem resursiem kādi tiem pieejami. Un pasākumiem nevaram angažēt profesionālus mākslinieku, apmaksāt profesionālus noformētājus, nodrošiināt kvalitatīvu apskaņošanu, bet apmeklētājam jau tas nav jāzin. Apmeklētājs grib saņemt kvalitatīvu preci...tā tas ir un tas ir pareizi. Diemžēl vai tomēr par laimi, laukos strādājam ar pašdarbniekiem un šie cilvēki nāk un sevi atdod visu. Ja nu kādreiz nesanāk tik labi kā vēlētos, diez vai vajadzētu vienmēr kritizēt, jo šie cilvēki par savu devumu nesaņem ne santīmu. Neticu, ka visi mūsu pasākumu apmeklētāji savu tiešo darbu veic bez kļūdām un ķibelēm, gan jau jūsu darbos arī gadās kļūdas!
Lai nu kā, visi esiet gaidīti izklaides, kultūras vai kā savādāk dēvējamos pasākumos, jo mūsu darbs ir veltīts jums!

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 13:05

Ta nu gan kultūras darbinieks, ka neivero, ka Kandele ir jaunieniete nevis kundze. Es apvainotos, Lienīt!

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 12:55

Paula

Akmentiņš trāpīts kāda lauciņā, ja Kultūras darbinieks tā sastresojas! Nevajag jau uzreiz tik īgni rakstīt. Es biju i Mārkalnē, i muzeju naktī trijos muzejos biju, bet arī piekrītu, ka lielai daļai pasākumu trūkst kvalitātes. Un runājot par Jāņiem - kauns Alūksnei, kas neuzrīkoja nevienu pasākumu. Pilnīgi garām!!!

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 12:48

atbilde 11.32.08.

Mums katram ir sava vērtību skala. Jums izkalide ir boulings, kādam citam muzejs.

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 11:50

Kultūras darbinieks

Ko saprast ar vārdu kvalitatīvi pasākumi? Cilvēks, kam prioritāte ir viss klasiskais, neatzīs izklaides pasākumus,piemēram to pašu ''Dziesma manai paaudzei''. Tajā pašā laikā simfoniskās mūzikas koncerts nebūs pieņemams lielai daļai iepriekšminētā pašakuma apmeklētājiem. Katram sava gaume, vajadzības un izjūtas. Domāju, ka pasākumi ir pietiekoši. Cits jautājums, ka nevar strādāt uz atsevišķām mērķauditorijām, jo vienkārši Alūksnes pilsētā un kopumā rajonā nav tik daudz iedzīvotāju, lai apmeklētāju pietiktu gan jauniešiem domātajos pasākumos, gan klasiskās māksla cienītājiem, gan vecāka gada gājuma apmeklētājiem u.t.t. Pasākumi vienvedīgi? Mūzika vienveidīga? Daļēji varētu piekrist, bet nevar ar pliku entuziasmu izveidot daudzveidīgus pasākumu, tiem visiem vajadzīga nauda un liela nauda. kas nav ar to saskāries , tas to nesapratīs.
Diemžēl lielai daļai ļaužu kvalitatīvs pasākums asociējās ar bufešu daudzumu, muļķīgiem (piedauzīgiem)profesionālu aktieru jokiem, par velti saņemtiem baloniņiem, uzlīmītēm u.t.t.
Kandele kundze min, ka vēlētos, lai Jāņos būtu vairāk pasākumu un tie būtu par velti. Šogad gandrīz katrā pagastā bija kāds pasākums. Par velti? Sakiet cienītā, kurš apmaksās apskaņošanu, kurš apmaksās muzikantus, jo par velti tie nespēlēs, kurš apmaksās elektrību un citus izdevumus? Laikam jau Jūs nedzīvojiet šodienas Latvijā, ja neziniet, ka budzetā šādām lietām nauda vairs netiek paredzēta.
Rajonā ir daudz izklaides iespēju. Sakiet kad pedējo reizi esiet apmeklējuši Alūksnes muzeju un pārējos rajona muzejus, kad pēdējo reizi esiet bijuši Alūksnes baznīcā, kad koncertē patiešām kvalitatīvi, pasaulē slaveni mākslinieki? Vai bijāt Zāļu dienā Mārkalnē? Uzskaitījumu varētu turpināt! Tāpēc pirms kritizējam pavaicāsim sev, vai mēs patiešām gribam baudīt kultūras pasākumus?!

pirms 11 gadiem, 2009.06.26 11:26

Lietotāju raksti