Saziedo 673 eiro, lielākā likme par Rastorgujeva krekliņu 129

Sestdien Dzīvnieku māja “Astes un Ūsas” kopā ar veikalu “Valdis” aicināja iesaistīties labdarības akcijā “Mainām mīļumu pret siltumu”. Akcijas laikā tika saziedoti 673,08 eiro, kas ir līdz šim lielākā naudas summa, kāda tikusi vienā akcijā ziedota dzīvnieku mājai.

“Akcija ir izdevusies jau tāpēc vien, ka uz jaunām mājām devās divi suņuki un viens kaķis. Suņuku Pifu noskatīja un adoptēja jau pirms akcijas beigām, viņš bija ielikts sociālajos tīklos kā viens no akcijas vēstnešiem un pateicoties tam arī tika pie jaunām mājām.  Akcijas dienā veikalā Valdis līdzi bija paņemti divi suņi un divi kaķi, no kuriem vienu sunīti un vienu kaķīti uzreiz arī adoptēja. Arī saziedotās naudiņas ziņā šī ir izdevusies akcija. Tik lielu naudas summu varējām savākt pateicoties dažām no izsoles lielajām likmēm,” stāsta dzīvnieku mājas brīvprātīgā Elīna Dambe.

Lielākā likme bija par Andreja Rastorgujeva krekliņu ar starta numuru - 100 eiro. Karstākā cīņa bija par "Dinamo Rīga" hokejista Mika Indraša parakstītu hokeja nūju, tās gala likme bija 41 eiro.

“Vienīgais ko varbūt varēja vēlēties bija lielāka cilvēku aktivitāte tieši akcijas noslēguma dienā. Paldies visiem, kuri ziedoja mantas andelei un piedalījās noslēguma pasākumā. Nepārdotās lietas mēs nodosim labdarības veikalam "Otrā elpa" Rīgā tālākai tirgošanai. Visa saziedotā nauda tiks izlietota malkas iegādei, lai nodrošinātu siltumu ķepaiņiem nākamajā ziemā,” teic E.Dambe.

Komentāri 129

:)))))))

Viss jau labi, tikai Pilnīgs papiņa politiskais pasākums, jāgaida, ka sāks atkal dziedāt un video publicēt:))))

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 09:24

mh

Kāju nesperšu tajā midzeklī, kaut dzīvniekus atbalstu, un būtu ziedojis.
Lai nu sāk jau jaunai dziesmai vārdus sacerēt, interesanti kuru tagad apdziedās?

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 09:43

to mh

Tad ziedo pa tiešo dzīvnieku patversmei! Neviens taču nespiež piedalīties pasākumā, ja nepatīk.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 10:08

Līga -i

Stulbs komentārs...

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 16:20

nu ja

spriežot pēc + un - par Līgas komentāru, idiotu Alūksnē pietiek, kuri var jūsmot par tik stulbu komentāru. augstāk par staklēm neko neredz.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 10:48

>nu ja

Kādai vairs sekss neinteresē.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 16:40

Smiekli nāk!

Pirmā dzirdēšana, ka interese par kāda sportista apakšbiksēm norāda uz interesi par seksu! Tā jau ir - dažiem interesē ostīt veļu, citiem - reāls sekss. Tie, kuri vispār frigīdi un impotenti, mīl daudz par to runāt un plātīties ...

pirms 5 gadiem, 2016.03.19 00:03

,,,

un kur tad paliek tā malka tīrot ap ezeru krūmus un kokus?tur tās bija ļoti daudz.Vai tik nav Kreiča pagalmā? Es redzēju kā viņam krāmēja mašīnā.Tur patversmei pietiktu ar atliektiem galiem!

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 11:52

Dina

uzreiz redzams, ka Alūksniešiem naudas par daudz!
Alūksnes nami varētu pacelt savas likmes, zemes nodokļus , īpašuma nodokļus lielākus. NOteikti jāpaceļ arī būtu ceļa nodokļi par kādiem 50 eirām!
kreklu par 100 eirām pirkt un parakstu uz nūjas par 41 eirām.....muļķiem naudas daudz.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 13:03

piekrītu

skaudīga un badīga idi.ote.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 16:22

DINAI

Cik tu ļauna un ciniska!
Kāpēc dzīve tev tā pāri nodarījusi?

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 08:21

Dina

Dzīve nodara pāri tiem,kuri nespēj nosargāt to,ko dzīve viņiem dod.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 08:50

DINAI

Taisnība gan! Un acīmredzot neesi pratusi, jo laimīgs cilvēks nav tik žultains, agresīvi noskaņots un nenovīdīgs kā tu! Laimīgu cilvēku nesatrauktu, kam kurš ziedo savu naudu, bet tev, redz, KREMT...

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 13:58

Dina

Laimīgs cilvēks ir tas kuram pietiek. Ne manos komentāros ir žults bet tavos, lutause. Iemācies pareizi analizēt.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 16:29

Dina

Mani nekas nesatrauc, tik manu seju rotā smaids par īpatnējiem cilvēkiem. :) satraucieties jūs.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 16:31

DINAI

Nav nav žults un indes tavos komentāros, to jau var redzēt no tā, ka vienu no saviem oponentiem apsaukāji par lutausi. Sāc apsaukāties - tātad nervi uzdod, tēlo nu cik gribi apmierināto un par sevi pārliecināto... nevienu neapmānīsi.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 20:27

,

Nodrošinās ķepaiņiem siltumu nākamajā ziemā? kopš kura laika tāds komforts tiem, kuriem nemaz to siltumu nevajag, jo ir pašiem savi personīgie kažoki?
Vai tiešām, pat elementāras lietas par dzīvniekiem nezinam, jeb dzīvnieki jau ir tik ļoti pielīdzināti, salstošajiem cilvēkiem?

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 13:08

Santa

Diemžēl arī ķepaiņiem salst, lai arī viņiem ir savs kažociņš. Nevajag teikt, ka "viņiem nemaz to siltumu nevajag" !!! Fuij!!!!

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 16:57

Laucinies

Nevajag nekādu siltumu, man suns guļ sniega kupenā, galenais, ir viņu labi pabarot.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 21:16

lauciniekam

tu laikam turi malamutu vai samojedu ,kas gan maz ticams, bet ir arī salstoši suņi ar mazām pavilnēm, pusplikiem vēderiem.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 03:07

Laucinieks

Jūs pilnīgi neko par suņiem neziniet.
Kādi īsspalvainie Alūksnē suņi?Parastais vilks var ārā dzīvot svilpodams,ja vēders pilns.Lauciniekiem nevajag tādu suni,kurš ar saimnieku uz mūrīša sildās.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 08:53

A&Ū

Lūdzu iepazīsties ar šiem noteikumiem, un tad spried, ir nepieciešma apkure patversmē vai nav.: Ministru kabineta noteikumi Nr.407 "Noteikumi par dzīvnieku labturības prasībām dzīvnieku patversmēs un dzīvnieku viesnīcās, kārtību, kādā dzīvnieku nodod dzīvnieku patversmē vai dzīvnieku viesnīcā, kā arī dzīvnieku patversmju un dzīvnieku viesnīcu reģistrācijas kārtību"

pirms 5 gadiem, 2016.04.04 16:18

,

Kurš ir padomājis par pensionāri Mārīti, kurai nav ziemai malkas, kurai ir auksts?
Vai nav labāk sakārtot lietas pareizā secībā, proti, cilvēks sākumā, pēc tam dzīvnieks?

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 13:12

,,,

tad padomā un noorganizē Mārītei akciju, lai arī viņai ir malka.
Dzīvnieku māja rūpējas par, starp citu, tieši cilvēku pamestajiem suņiem un kaķiem, un dara to no sirds.
Izdari arī tu kaut ko labu, nevis spried par "pareizo" secību.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 13:44

,

Pietiks demagoģijas. Kurš draudzējas ar veselo saprātu redz, ka viss tiek kārtots no ķēķa gala.
Pamestus dzīvnieki būtu jāiemidzina, nevajag veltīgi tērēt līdzekļus, tos varētu novirzīt kādam cilvēkveidīgam radījumam, kuram patiešām salst. Bezsirdība un aprobežotība valda visapkārt.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 13:56

komatam

Kas tev liedz padomāt par Mārīti, ja pazīsti viņu!? Nopērc malciņu vai saorganizē akciju! Ko te tukši pļāpā! Dari! Es regulāri ziedoju iespēju robežās gan dzīvnieciņiem, gan palīdzu cilvēkiem - grūtdieņiem, kaut neesmu nekāda biezā. Protams, konjaciņam un cigaretēm netērējos.
Dots devējam atdodas - atcerieties to!

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 16:28

Es

Cilvēkam ir vairāk iespēju palūgt siltumu - dzīvniekam? Dzīvniekam tādas iespējas nav! Paldies par šo akciju!!!

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 16:58

Laucinieks

Cilvēks ir bezpalīdzīga būtne uz planētas zeme,dzīvnieki ir ļoti labi adoptējušies, viņiem nevajag prasīt,viņi paši zin kā sameklēt

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 21:18

lauciniekam

cilvēks ir nevis bezpalīdzīga, bet varmācīga būtne, izvarojis planētu dažādos veidos. arī pieradinājis daļu dzīvnieku un pēc tam izmet tos atpakaļ, kad tie vairs īsti neprot būt patstāvīgi.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 03:03

Laucinieks

nez pie kādas radību sugas tu piederi, ja runā par cilvēku tik nicinoši. ja nemīli cilvēkus, tad nespēj mīlēt arī dzīvniekus. Dzīvniek mīlestība ir cilvēkmīlestības atzars.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 08:48

lauciniekam

Starp citu - dzīvniekmīlestība raksta vienā vārdā... Un kas tas par kalamburu : dzīvniekmīlestība ir cilvēkmīlestības atzars ?! Pats saproti, ko gribēji pateikt?

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 22:07

Laucinieks

nesaproti tāpēc,ka esi debils.

pirms 5 gadiem, 2016.03.19 00:20

,

Un te neiet runa tikai par pensionāri Mārīti, bet par tūkstošiem cilvēku, kuriem ir auksts tikai tāpēc, ka tie kuri spēj kaut ko organizēt un vadīt nodarbojas ar pakaļējām lietām.
Riebjas pat komentēt.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 13:57

rūpīgajam ,

Un ko tu esi darījis kāda labā? Ne no pakaļas, bet tā - no priekšas lietām? Vai tikai māci citus? Tu tiešām riebies.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 17:36

man arī

riebjas tas komats

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 03:10

Riebjas komentēt

Tiešām riebjas!!!! Jūs - dzīvnieku nīdēji, iemidzinātāji! Vai jums skauž, ka cilvēki ziedo katrs SAVUS nevis jūsu 100 eiro!? Jo pamatā - tas ir ziedojums, kuram kā atmiņu suvenīrs nāk līdz šī balva. Jums neviens nespiež ziedot dzīvniekiem. Ja pazīstat šo kaimiņu Mārīti vai citu pensionāri - uz priekšu! Nopērciet Mārītei malciņu par 100 eiro un sirds kļūs mierīga! Kāda jums daļa, ko cits svešs cilvēks dara ar savu simtnieku?

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 16:18

Ha

Cilvēknīdēji,apzinieties beidzot,ka cilvēku sabiedrībā dzīvojiet,ne dzīvnieku.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 21:24

Ha -ham

tu gan esi primitīvs! tas, kurš nejūt līdzjūtību pret dzīvnieku, nav spējīgs mīlēt arī cilvēkus. tam piemēru apkārt pa pilnam.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 03:15

Salvis

Tu bibeli palasi pirms komente,zinasi kas ir milestiba,tur viss ir aprakstits,cilvekus ar dzivniekiem viena limeni noliec.
Necite garigi atpalikusa cilveka murgojumus

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 08:46

!!!!!!!!!!!!!!!

Ak vai! Nu viens ķertais vēl bībeli piesauca... Lieciet tak mieru vismaz reliģijai un Svētajiem rakstiem!

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 22:11

nja

jā, tā malka fiksi pazūd no redzeslauka.....un jā, daudz tur bija, bet kā greiza, tā krāmēja.....tikai zari palikuši....

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 16:56

grega - komatam

Jā, tavs komentārs jau nu '' ļoti izceļas'' ar žēlsirdību un neaprobežotību! Aizmidzināt, nogalināt... Tu laikam kumosu rautu no mutes pat savai māsai ne tikai sunim no bļodiņas.
Ak tu - kā pats raksti - CILVĒKVEIDĪGAIS RADĪJUMS... Ne tev saprast cilvēkus, ne dzīvniekus.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 17:44

, to gregai

Ar līdzjūtību skatos uz Tevis.Ceru,ļoti,ka arī Tev sāks interesēt sev līdzīgie.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 21:29

Saule

Liels paldies visiem ziedotājiem,patiešām svētīgs darbs. Esmu bijusi šajā dzīvnieku mājā, tur patiešām rūpējās par dzīvniekiem un dara to bez samaksas. Katrs savu naudu var ziedot kam vēlās, kritizētāji un aprējēji -mutes ciet!

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 19:36

Mēness

Tu cilvēkiem dod pavēles,līdzīgi kā suņiem. Mutes ciet utt. Parāk daudz laika ar viņiem pavadi,kaunies.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 21:35

Mēnesim

Ja cilvēki ļauni rej, tad viņi normālu atbildi nesapratīs un jādod komanda turēt muti ciet!

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 22:00

Mēness

ir cilvēki kuriem visi kož un rej, bet pret visām kaitēm ir zāles. Arī tev var palīdzēt,ja vērsīsies pie ārsta

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 22:48

glupais Mēnestiņ !

tu neko neesi sapratis no Saules teiktā! bet komentāru, kas te aprej citu cilvēku labdarību un maciņu satura izlietošanu, pietiek. laikam esi viens no tādiem...

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 02:43

Mēness

Tas būtu ļoti pat loģiski, kam man nesaprotami ir saules rakstītajs, jo saule tik suņu valodā prot runāt :)

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 08:58

lotttemārs

Aizejat un paskatiet cik malcīņas stov Ošu eilā oiz potversmes un tod dērset,tis tur voi tis tur kromēja.

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 19:49

lotttemārs

I vospār mon ļouti nopoteik koi nopoteisi apzavoinoi celvokos.Preicejotes koi vospor tei ozora mola sakopta,togot ļouti skaisti izskotos preiks gorom eit.Paļdis Kreičam i Spodrai por dorbu podoreitu!

pirms 5 gadiem, 2016.03.16 20:00

Janīna

Es nesaprotu,kā var tik ļoti neieredzēt cilvēkus?????????? Jums suņi un kaķi jau ir DIEVA vietā. Jūs vairs cilvēkus neredziet.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 12:46

polis

Psiholoģijā ir rakstīts ka cilvēki kuri vairāk pievēršas dzīvniekiem kā cilvēkiem ir izstumti no sociuma un ir dziļi nelaimīgi , vientuļi. Palasot komentārus var redzēt kāda agresija ir šo cilvēku rakstos viņi cilvēcei jau ir zuduši.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 12:50

anglis > polim

Ak tu nabaga no sociuma izstumtais cilvēciņ! Tikai laimīgs, veiksmīgs un gudrs cilvēks spēj just līdz arī citām dzīvām radībām ne vien savai sugai. Tieši tāds izstumtais, sevi nerealizējušais izgāž savas dusmas uz vājākiem - lamā sievu, dauza bērnus, sper ar kāju sunim, krēslam... Laimīgs cilvēks ir gatavs dalīties. Paskaties sestdienās ''Ķepu uz sirds''! Kādi izcili, inteliģenti, atzīti, materiāli situēti, ģimenes dzīvē apmierināti cilvēki dalās savās mīļuma jūtās par saviem mazajiem ģimenes locekļiem - mājdzīvniekiem, ar kādu sirsnību attiecas pret patversmju dzīvniekiem...
TAS, KURŠ SPĒJ IZMEST VAI PAMEST SAVU MĀJDZĪVNIEKU, NEKAD NAV UZTICAMS DRAUGS ARĪ CILVĒKAM. DZĪVE TO APLIECINA VISĀ PASAULĒ IK UZ SOĻA.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 21:02

polis anglim

Nevajag rakstīt aplamības. Tu pārveidoji aplami itāļu teicienu, tas kas spēj nodod savu ģimeni, bērnus, sievu nav uzticams. Itāļu mafija šo teicienu pielaikoja bieži sev un biznesa ļaudis tāpat.
Tajā nav nekas par mājdzīvniekiem, mājdzīvniekam ir jāizklaidē savs saimnieks, ja viņš šo funkciju vairs neveic, vai saimniekam apnīk, mājdzīvnieks ir jālikvidē. Humāni un cilvēciski no tā ir jāatbrīvojas, protams, var arī mājdzīvnieku pārdod vai atdod, dāvināt kādam.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 22:48

anglis > polim

Rakstot nekādu itāļu teicienu nešpikoju un nepārveidoju. Pat neiedomājos to. Man, atšķirībā no tevis, ir savas domas un pietiekami laba spēja tās formulēt un nav nepieciešams kopy - feist variants, lai paustu savu viedokli. Dzīvē pietiekoši var redzēt gadījumus, kad cilvēki, kuri ir nežēlīgi un nodevīgi pret saviem mājdzīvniekiem, arī cilvēkus izmanto tikai manipulācijām savā labā un nodod, ja pašiem tas ir izdevīgi un dod kādu labumu vai ērtību. Reizēm dara to visai rafinēti. Vienmēr esmu centusies vairīties no tuvākas saskarsmes ar tādiem. Jo cilvēks tiešām jāvērtē nevis pēc izturēšanās pret tiem, kas viņam izdevīgi, bet gan pēc izturēšanās pret cietējiem (vienalga - cilvēkiem vai citām dzīvām būtnēm), nabagiem, vājākiem. Tas ir tik elementāri.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 11:12

elfa to Janīna

Tev gan putra galvā : ne tu zini, kas Dievs, ne kas cilvēki, ne dzīvnieki. Samuldēji kaut ko nesakarīgu.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 11:29

Polis anglim

Būtu nu labāk špikojusi no citiem teicienus un nepārveidojusi tos.
Piemēram kopy -feist, šis tavs jaunizgudrojums ir pilnīgi garām, mēģini izgudrot jaunu divriteni??? jeb erudīcijas trūkums, vienmēr ir bijis un būs copy - paste!
Pateikt ko jaunu, kas nav jau teikts nav iespējams. Mēs citējam to, ko dzirdam, lasām, redzam, ko atdzīstam par savu esam. Tu esi diezgan aprobežota savā domu gājienā.
Man nav nācies sastapt nevienu cilvēku kurš, kādu vērtē pēc izturēšanās pret mājdzīvnieku, domāju, lielākajai daļai pasaules iemītnieku nav pat ienācis prātā kādu cilvēku vērtēt tā.
Ar savām "orģinālajām" runām, Tu kādā radi sajūsmu?
Tev ir daudz draugu?

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 11:41

Zinošais

neviena sieviete nekad nav spējusi izcelties ar savu domāšanu, pār viņām vairāk valda instinkti.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 11:49

anglis > polim

Man, paldies Dievam, draugu pietiek. Patiešām - Draugu, uz kuriem varu paļauties. Arī pārējās sfērās viss kārtībā.
Bet par erudīciju : domāju, ka to darbu, ko strādāju es..., priekš tevis tas noteikti nav. Tur tiešām vajadzīga laba izglītība, kura visu laiku tiek papildināta. Un pietiek man laika visam, dzīvniekus ieskaitot, jo apkārt labi, mīļi cilvēki, viņu plecs un uzmundrinājums.
Par to kopy - paste varu teikt tikai to, ka rakstīju tuvu izrunai, jo domāju, ka TU citādi nesapratīsi, ja gadījumā esi dzirdējis par kaut ko tādu kur runājam. Nu ko, tu mani patīkami pārsteidz!
Bet (nu gan atkārtošos), ja tava apkārtējā vide ir tik bēdīga un uztvere trula, iesaku - paskaties šad tad ''Ķepa uz sirds''! Ieraudzīsi gaišu, mīļu pasauli ar veiksmīgiem ļaudīm, kuri spējīgi mīlēt ne tikai sevi. Būs ko pabrīnīties.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 12:15

Polis anglim

Ja cilvēks par piemēru ņem raidījumu "ķepa uz sirds" un saka, ka strādā tādu darbu, kuru viņš tikai var veikt, bārstās ar apšaubāmiem ( no raidījuma par dzīvniekiem ņemtiem ) apgalvojumiem, paldies Dievam,ka viņš ir tur kur viņš ir.
Ņemot vērā to,ko esi šeit pateikusi, pat nav grūti uzminēt, kur tu esi neaizvietojama,tu darbojies dzīvnieku patversmē un no raidījuma saņemtās -pozitīvās- enerģijas proicē uz sevis, tu jūties labi situēta,veiksmīga un mīloša. Lai tev šīs enerģijas pietiek nevis tikai suņiem un kaķiem, bet arī cilvēkiem.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:02

Polis anglim

bez labas izglītības ikvienā darbā vajag arī labas zināšanas. Šķiet, ka Tev ir tikai laba izglītība,kuru Tu papildini. Tukšpauriem, bez loģikas neviens diploms skaidru pasaules redzējumu nenesīs.
Tavā gadījumā, veltīgi iztērēti līdzekļi un laiks

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:22

anglis > polim

Man tev sīkāk nekas nav jāskaidro, bet, lai tu nebūtu tik īgns, novēlu tikai saņemt par savu darbu tādu novērtējumu un atzinību, tik daudz skaistu sajūtu,kā saņemu es. Un nekāda tam sakara ar patversmi, esmu intelektuālā darba darītājs. Liec mieru un negrauz patversmes darbiniekus! Dažkārt palīdzu viņiem un nevaru teikt neko sliktu.
Bet, kas attiecas uz atsaukšanos uz ''Ķepa uz sirds'' tekstiem, jāsaka, ka tu esi pilnīgi slims ar domu, ka cilvēkam nevar būt savu uzskatu un visā ir no kaut kurienes jāietekmējas. Varu tev teikt, ka skatos šo raidījumu tādēļ, ka tas saskan ar manas sirds pārliecību, nevis tāpēc, ka tas mani par kaut ko būt pārliecinājis. Bet šai diskusijā uz to atsaucos, lai tev pateiktu, cik man ir daudz brīnišķīgu, gudru, talantīgu un veiksmīgu domubiedru!
Man tevis no sirds žēl. Un izeju no šīs diskusijas, jo tu neesi tās vērts. Dzīvo tālāk savā sīkajā pasaulītē, skaitīdams svešu naudiņu, ko cilvēki izdod labdarībai nevis ziedo tev.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:47

Polis anglim

Protams,ka nav jāskaidro.
noskaidroju, strādāt neproti, sēdi un gaidi kad tevi kāds paslavēs.
Neizlasīju nevienu tavu domu, tik "ķepas uz sirds"redzēto un par viennozīmīgu taisnību pieņemto.
Man nav tevis žēl.
P.S kaut esi sieviete, bet nikneims ir vīriešu dzimtes, vai uzdodoties par vīrieti ir vieglāk savu domu aizstāvēt? jeb sajuties kā sieviete nonicināta?

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 14:30

Zinošajam no Maijas

Daudz kurvīšu no dāmām esi saņēmis un apvainojies kā memmis! DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 14:38

Polis Maijai

cik tu atraidījumus saņēmusi esi,ka apvainojies kā "duročka" :D

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:02

polim

lohs tu esi, ne polis. Kas ir "atdzīstam" un "proicē"? Es zinu tādus vārdus- atzīstu un projicē. Pats brauc virsū par kkādiem copy- paste, a latviski nejēdz rakstīt, pajolis.

pirms 5 gadiem, 2016.03.19 14:56

Dina

Ja automašīna ciestu avārijā,šitie dzīvniekmīļotāji raudātu nevis par sakropļotajiem cilvēkiem,bet gan pēc salocītajiem bleķiem. FUJ!

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 13:13

cien.Dinas k-dze!

Te nu tu smalki maldies! Par bleķiem raud tie, kuriem ne vīra, ne sievas, ne bērnu, ne savu mājdzīvnieku žēl. Sievu izsviedīs no auto, ja smilšainām kurpēm iekāps un bērnu par to, ka automašīnai uz putekļaina sāna ar pirkstu cilvēciņu uzzīmēs, bet kaķim jāsēd kā mēbelei un nedod Dievs sunim ierāpties mašīnā!

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 20:36

tu esi apnikusi, Dina

Tie, kuri raud par dzīvniekiem, raud arī pa cilvēkiem. Bleķu apraudātāju kategorijai gan nekā dzīva nav žēl. Laikam tev arī. DDDDD Nu gan atkal ielaidu uguni tavās pakulās! DDDDDD

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 20:55

.

jau reiz teicu, ka esi idi.ote, bet laikam diagnoze ir daudz smagāka. Peries vien savā sulā.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 22:45

Dina

Jā, jā sunim jārāpjas mašīnā un vēl jāvada auto. Ziniet kā pēc suņa ož auto, ja tajā tiek vadāts suns, tas ir ārprāts, pat pārdod neizdosies.
Dzīvniek atkarīgie!!!
Sauciet mani par ko vien vēlieties. Draudzējaties ar saviem suņiem tālāk, tik cilvēkus neaprejiet un nekodiet, neņemiet šo slikto ieradumu no saviem saimniekiem-suņiem.

pirms 5 gadiem, 2016.03.17 22:54

:D:D:D

Ja nu te kāds rej un kož, tad tā ir kuce Dina.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 01:43

Dinai

Re!!! Es taču teicu, ka ielaidīšu uguni tavās agresīvajās pakulās un tu aizsvilsies! DDD
Bet, ja nopietni, tu pati tikko apliecināji, ka tieši tev dzelži ir ļoti dārgi un auto ir sargājamākā vērtība pasaulē.
Bet kost, mīļā šai diskusijā sāki tu. Ko tad gaidīji pretī?

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 10:58

Lauciniekam

Saprotu, ka esi vienkāršs lauku cilvēks, tuvāks praktiskajai dzīvei ne zinībām, un neko daudz neesi mācījies, noteikti tādi izdevumi kā ''Ilustrētā Zinātne'', ''Ilustrētā Vēsture'', dižo domātāju un analītiķu darbi tev sveši, lektorijus neapmeklē u.t.t., bet - tak televizors tev mājās vismaz ir !!! Nupat jau visa pasaulē zinātnieki, dabas pētnieki ceļ trauksmi par cilvēka darbību un tās sekām attiecībā uz apkārtējo vidi! Cilvēks jau apdraud savu pēcnācēju eksistenci !!! Vai tiešām tu skaties tikai zemjostasvietas raidījumus un neko neesi dzirdējis par nopietnākām lietām? Jo nosauci par cilvēknīšanu komentāru, kurā bija pateikta realitāte par to, ka (pilnīgi piekrītu) cilvēks ir izvarojis planētu, pārveidodams to, ko nedrīkst skart, veicinādams dzīvo sugu izmiršanu, devis varenu ieguldījumu ūdeņu, zemes dzīļu katastrofālu piesārņošanu, tā radīdams draudus pats savas sugas eksistencei. Jo aizmirsis ko ļoti svarīgu : ka pats ir dabas sastāvdaļa, viens no visiem, nevis kungs un karalis.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 11:25

NeLaucinieks

Kādus lektorijus ir jāapmeklē,lai saprastu,ka pasaule ir izvarota un tajā dzīvojošie,automātiski, ir izvaroti?Nebūs vairs pēcnācējiem vietas šajā zemē un visi sadegs apokalipses liesmās? Šādus lektorijus var dzirdēt jebkurā reliģiskā sektā.
Arī Indijas un Tadžiku zinātnieku hipotēzes, kuras nav balstītas uz reāliem faktiem, neviens vairs vērā neņem.Maini savas informācijas plūsmu, tā tevi dzen depresijā un dezorientē.
Dabas likumus neviens nav atcēlis, arī cilvēks dzīvo pēc dabas likumiem un viens no tiem ir, KURŠ IR BARĪBAS ĶĒDES AUGŠĒJĀ POSMĀ,TAS SKALDA UN VALDA. Līdz ar šo dabas likumu,CILVĒKS sanāk kungs un karalis.
Nebūs nekādu globāla mēroga dabas kataklizmu, šīs "klizmas" notiek tikai cilvēku prātos un

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 12:36

NeLauciniekam

Sektas un to pulcēšanos varbūt apmeklē tu. Un citiem ir zināmi arī citi, ne tikai Indijas un Tadžikijas zinātnieki... Pat prātā nebija atsaukties uz ko tādu. Bet katrs jau saprot tikai tik, cik pats zina. Cilvēki ar materiālistiskiem un reāliem pasaules uzskatiem jau sen pamanījuši, ka izzūd putnu un dzīvnieku sugas, ka upēs nav vēžu u.t.t. Jo netīri ūdeņi. Zeme saķimizēta, lielas platības piegāztas ar atkritumiem.
Lektorijus apmeklē cilvēki, kuri vēlas pētnieciski dziļākas zināšanas par kādiem jautājumiem. Ne jau visiem pietiek ar aliņu pie Panorāmas. Tāpat kā cilvēki ceļo, brauc skatīties uz Rīgu baletu, operu...

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:35

NeLaucinieks

Rīga ir lielas ceļojums, piekrītu,tam kuram debesis krīt uz galvas :D

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:41

NeLaucinieks

Cilvēki ar materiālistiskiem un reāliem pasaules uzskatiem jau sen pamanījuši, ka izzūd putnu un dzīvnieku sugas, ka upēs nav vēžu u.t.t. Jo netīri ūdeņi.
Precīzāk būtu,ka tu pamanīji, ka tavā novadgrāvī nav vēžu un tavā krūmu dārzā nav redzēts neviens putns,pat zaķi to vairs neapciemo.
Mini reālu cilvēku vārdus,nevis kā Indijas zinātnieks tikai savus pieņēmumus.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:46

Rin

Cilvēki, mīļie! Nu kas Jūs, piedodiet par vārdiem, deb*li esat? Par šādu rakstu tik daudz muļķību, kaut kāda marasma vēl klāt. Jums VISS IR SLIKTI ŠEIT ALŪKSNĒ - neticami, pat palīdzību dzīvniekiem, jūs apberat ar saviem s*diem, ļauniem tekstiem. Kāda Jums daļa gar cita naudu? Kas Jums tagad dzīve sabendēta par to, ka palīdzēja patversmei savākt naudu????

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 12:44

to Rin

Tieši par to jau cepos, ka cilvēki var būt tā saīguši par to, ka kāds PATS SAVU naudu iegulda palīdzībā dzīvniekiem. Daži badmiras uzvedās tā, it kā no viņu maciņa būtu izrauts!

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:37

to Rin

Trāpīts!

pirms 5 gadiem, 2016.03.21 12:35

NeLauciniekam

Tu pat tekstu pareizi izlasīt neproti, ja neredzi, ka starp ceļojumiem un Rīgu ir komats. Laikam tāpēc, ka pats domā, ka brauciens uz Rīgu jau ir ceļojums. DDDDDDDDDDD To, ka labas operas izrādes vai orķestra koncerta apmeklējums ir kas īpašs, tāpat kā ceļojums, tu nezini, ko ne reizi šādu namu durvis neesi virinājis.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 13:53

NeLaucinieks

tu to pieminēji kā kaut ko īpašu, es tikai izcēlu. nevajag tā satraukties,tikai īpaši apdāvināti dzenās uz rīgu dēļ baleta :D

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 14:01

NeLauciniekam

Tieši tā! Lai mākslu baudītu, tā jāsaprot! Ne visiem tas dots. Pie mums vīrieši lielākoties trenūzenēs ar alus vēderiņiem un pat nezin, kas labs rokkoncerts, deja , klasiskā mūzika, bet kaklasaites un bikšu jostas žņaudz. Moderns, šiks uzvalks vai mētelītis - kas tas tāds?

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 14:45

NeLaucinieks

Kāda sieviete tāds vīrietis. Ja tev tādi apkārt ir tad pati neesi par viņiem labāka.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:05

Laucinieks

Arī Rīgā laucinieks ir laucinieks,taisies nu par kādu dāmu gribi :)

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:14

NeLauciniekam

Duraciņ! Kur tad es rakstīju, ka tie ir mana loka vīrieši?
Bet vairums te jūs tādi tomēr esat. Laucinieks esi un paliec - sauc sevi cik gribi par NeLaucinieku.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:20

NeLaucinieks

Muļķīt, latviešiem ir teiciens,kā sauc tā atsaucas. Maini savu paziņu loku un būs tev vīrieši šļipstēs

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:34

NeLaucinieks

Bet arī, varbūt, esi jau gados, sievietēm gados grūti normālus vīriešus atrast.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:41

NeLauciniekam

Nebēdā par mani! Ir man gan vīrs šlipsē, gan viss cits kā vajag. Un Rīgā mūs gaida gan ! Gaida mūsu ģimenes dzīvoklis, gaida meita ar ģimeni. Veltīgi kod par gadiem. Esmu gan gados un priecājos un lepojos par savu darbu, pievilcīgo vīru, gudrajiem, skaistajiem bērniem, par to, ka pati arī neesmu nekāda sēne. Jaunam būt nav nekāds sasniegums, jaunība drīz paiet tai skaitā arī vīriešiem, arī viņus vecums nedara sievietēm pievilcīgus, jaunas dāmas ķeras vairs tikai uz maciņu ne uz nodzeltējušām miesām.
Kāpēc esam kādu laiku aizķērušies Alūksnē, tā jau ir mūsu darīšana, tāpat kā tas, kam ziedojam savu naudu. Nelūriet mūsu makā, tāpat no tā jums nekas netiks!
Visu labiņu! Lai jums arī veicas!

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 22:44

NeLaucinieks

cilvēki nav vīns, gadi nav neviena sabiedrotais.Tu piemini, ka vīrieši tavos gados ir sadzeltējušu miesu, tad kā tavs vīrs(pieļauju,ka pat ir vecāks par tevi) vairs ir pievilcīgs? Pēc taviem vārdiem sanāk, sadzeltējusi miesa uzvalkā. Es ļoti ceru,ka par dzīvniekiem izsakies saudzīgāk, nekā par sava vecuma vīriešiem.
Rīgā neatradi sevi, atnāci uz Alūksni, šķiet, tā arī esi palikusi ciemiņa statusā.
Lai veicas.

pirms 5 gadiem, 2016.03.20 19:29

NeLauciniekam

Varbūt tādēļ arī neizprotu šo vidi, jo esmu dzimusi un augusi tomēr tai pašā Rīgā. Un nedomāju te palikt uz visiem laikiem.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:22

NeLaucinieks

kas uz Alūksni no Rīgas atnācis, tam pie ārsta jāiet, ar joni ātrāko - latviešu sakamvārds.
Ja tu nebūtu tik agresīva,tad varbūt pat būtu patīkami ar tevi kādu klaču uzsist.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 15:38

G

paliksi pie mūsiem kas tevi rīgā vairs gaida.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 19:10

Māmiņa Vera

Hitlers arī prata mīlēt tikai savu suni un iznīcināja desmitiem miljonu cilvēku,te vairākums cilvēku ir savas sirdis aizslēguši aiz deviņām atslēgām,tās nav spējīgas atvērties mīlestībai.Mīlot dzīvniekus,tas ir vieglākais ceļš ko iet, jo lai mīlētu cilvēku ir jābūt pašam patiesam,jāmīl ir pašam sevi,tas ir krietni vien grūtāk.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 19:08

Māmiņ V.!

Varētu izstāstīt neskaitāmus piemērus no dzīves tepat Alūksnē, kas liecina pretējo. Protams, ļietā ir arī izņēmumi.

pirms 5 gadiem, 2016.03.18 22:23

Māmiņ Vera

tagad jau jābūt izgulējušamies, izlasi nu skaidrā prātā savu murgu.

pirms 5 gadiem, 2016.03.19 08:05

to māte Vera!

Vai bijāt pazīstama ar Hitleru, ka ik labi zināt, cik viņš mīl
eja savu suni? Vai esat no tā, mātēm, kuras māca saviem bērniem, cik dzīvnieki ir riebīgi un pēc tam viņiem sāk likties riebīgi arī veci cilvēki?

pirms 5 gadiem, 2016.03.19 08:50

Palīdzēsim ķepaiņiem!