Adenta zobārstniecības klīnika - Personalizēta un profesionāla attieksme

Visnotaļ viena no nepatīkamākajām sajūtām, kāda var mūs pārņemt, ir sāpes. Un vēl nedaudz specifiskāk – viena no īpaši nepatīkamām sajūtām, kas mūs var piemeklēt teju jebkurā mirklī – zobu sāpes. Tiesa, ja laicīgi rūpējamies par savu zobu un mutes dobuma veselību, iespējamība, ka mūs piemeklēs pēkšņas un negaidītas zobu sāpes, ir daudz mazāka, tomēr neparedzētas situācijas atgadās – zobs var nolūst, varam tikt pie kādas sporta traumas, kur zobu zaudējam pavisam un tā tālāk. Un tad vienīgais un loģiskais risinājums – meklēt zobārsta palīdzību.

Ir zinātniski pierādīts, ka cilvēkiem, lielākoties, ir bailes no zobārsta. Ir pētītas sajūtas, veiktas aptaujas, mērījumi un citas darbības, lai veiksmīgāk spētu secināt, no kā tad īsti cilvēks baidās, apzinoties, ka drīz sekos zobārsta apmeklējums. Populārākie un visbiežāk sastopamie šādu pētījumu rezultāti – bailes no sāpēm, bailes no nezināmā un dažādām procedūrām, kas tiek veiktas mutē, nezinot kas īsti un kurā mirklī tiek darīts.

Tāpēc, kā viena no labākajām stratēģijām, ko var izmantot zobārsti visā pasaulē, lai padarītu savu pacientu apmeklējumu daudz patīkamāku un mierīgāku – stāstīt par procedūrām, iepazīstināt ar notiekošo – darīt zināmu visu nezināmo, tā kliedējot lielu daļu no pastāvošo baiļu sajūtas par zobārsta darbībām.

Viena no prestižākajām un populārākajām zobārstniecības klīnikām, kas Latvijā darbojas jau 15 gadus, uzkrājot pieredzi darbā ar pacientiem un attīstoties – ir zobārstniecības klīnika “Adenta”. Bez attīstības un virzības uz priekšu nekas nenotiek – arī medicīnā ir daudz jaunu iespēju, procedūru, atsāpināšanas iespēju, lai pacients, sēžot arī zobārsta krēslā, justos daudz patīkamāk, relaksētāk un drīzāk domātu patīkamas domas, nekā ieklausītos urbju un citu zobārsta darba rīku skaņās.

Zobārstniecības “Adenta” vadītājs – Pēteris Apse ir speciālists ar iespaidīgu stāžu – 20 gadi Latvijas zobārstniecībā, savukārt zobārsti, kas veido “Adenta” speciālistu komandu visi ir zobārsti ar augstu kvalifikāciju un gandrīz tikpat lielu darba pieredzi kā pašam zobārstniecības vadītājam. Apziņa, ka pacients nonāk zinošu un profesionālu speciālistu rokās ir ļoti būtiska, dodoties pie jebkura ārsta – arī zobārsta. Lielākā daļa “Adenta” speciālistu ir arī RSU akadēmiskais personāls, pie kuriem skolojas jaunie, topošie zobārsti, tādējādi klīnikā tiek nodrošinātas augstu zināšanu un kvalitatīvu praktisko darbību standarti.

Savukārt, lai pacienti justos ērti un tiktu informēti par to, kādas procedūras tiks veiktas, vai būs paredzēts veikt, “Adenta” zobārstniecības prakse ir veidota ņemot par paraugu Kanādas modeli, nodrošinot ikvienas darbības caurspīdīgumu. Tāpat klīnikas speciālisti arī ikdienas darbā vadās pēc principa – “informē pirms dari”. Jebkuram pacientam ir ļoti būtiski ārstēšanās procesā saņemt un just personalizētu attieksmi, apzinoties, ka pret viņa veselību speciālisti attiecas ar rūpību un atbildību. Tāpēc “Adenta” klīnikas politika – ar profesionālu un personalizētu attieksmi – ir ieguvusi tik lielu popularitāti pacientu vidū.

 

Galvenais zobārstniecības “Adenta” mērķis ir, sniedzot zobārstniecības pakalpojumus, paaugstināt zobu veselību, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un savlaicīgu profilaktisko ārstēšanu. Jaunākās tehnoloģijas un medicīnas iespējas sniedz pacientiem daudz efektīvāku un mazāk sāpīgu ārstēšanu, turklāt, piedāvājot ne tikai zobu labošanu, bet vēl dažādas papildus procedūras, ko iespējams izvēlēties savu zobu veselībai un smaida estētiskumam. “Adenta” augsti kvalificētais personāls, strādājot saliedētā komandā, nodrošina augstākās kvalitātes zobārstniecības pakalpojumus. Speciālistu komandas darbs ir balstīts uz veiksmīgi veidotu savstarpējo komunikāciju, rodot savstarpējo sapratni ārstēšanas mērķu sasniegšanai.

Reklāmraksti