AS “Sadales tīkls” aicina pārbaudīt un atjaunot kontaktinformāciju

Lai operatīvi saņemtu informāciju par savā īpašumā vai uzņēmumā plānotajiem un neplānotajiem elektroenerģijas piegādes pārtraukumiem, elektroenerģijas skaitītāja maiņu vai tā atslēgšanu un pieslēgšanu, 73% AS “Sadales tīkls” klientu ir reģistrējuši savu mobilo tālruni vai e-pastu uzņēmuma datu bāzē.  AS “Sadales tīkls” klienti, kuri nesaņem operatīvos paziņojumus īsziņas veidā vai e-pasta vēstulē, aicināti pārbaudīt un aktualizēt savu kontaktinformāciju, sūtot e-pasta vēstuli uz [email protected] vai zvanot pa tālruni 80 200 403, jo tā ir bezmaksas iespēja operatīvi saņemt informāciju par sava īpašuma elektroapgādi.

Par to informē  AS "Sadales tīkls" komunikācijas speciāliste Tatjana Smirnova.

Vietējās ziņas