Lai operatīvi saņemtu informāciju par savā īpašumā vai uzņēmumā plānotajiem un neplānotajiem elektroenerģijas piegādes pārtraukumiem, elektroenerģijas skaitītāja maiņu vai tā atslēgšanu un pieslēgšanu, 73% AS “Sadales tīkls” klientu ir reģistrējuši savu mobilo tālruni vai e-pastu uzņēmuma datu bāzē. AS “Sadales tīkls” klienti, kuri nesaņem operatīvos paziņojumus īsziņas veidā vai e-pasta vēstulē, aicināti pārbaudīt un aktualizēt savu kontaktinformāciju, sūtot e-pasta vēstuli uz [email protected] vai zvanot pa tālruni 80 200 403, jo tā ir bezmaksas iespēja operatīvi saņemt informāciju par sava īpašuma elektroapgādi.
Par to informē AS "Sadales tīkls" komunikācijas speciāliste Tatjana Smirnova.