Turpina rekonstruēt Zaicevas ceļu 8

Uz valsts reģionālā ceļa Alūksne – Zaiceva šobrīd intensīvi turpinās otrās kārtas remontdarbi, lai rekonstruētu ceļu un ieklātu asfaltu.


Atbilstoši iepirkumam, pirmās kārtas rekonstrukciju veica SIA “8 CBR” no Smiltenes, bet otrās kārtas remontdarbus – SIA “Limbažu ceļi”, kā apakšuzņēmējus nodarbinot arī SIA “8 CBR”, SIA “Baustelle” un SIA”Binders”. Otrā posma izmaksas ir 5 429 301 eiro, no kā 85 procenti ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums. Ceļa rekonstrukciju uzsāka 2012.gada vasarā.

VAS “Latvijas Valsts ceļi” komunikācijas daļas sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Ieva Niedra “Alūksnes Ziņām” uzsver, ka šī rekonstrukcija ir pirmā kopš ceļa izbūves pagājušā gadsimta 20-tajos līdz 30-tajos gados.

“Lai ceļu uzturētu braukšanas kārtībā, līdz šim ir veikti tikai salīdzinoši nelieli remonti: atsevišķās vietās iebūvētas caurtekas, rakti un tīrīti grāvji, iespēju robežās atjaunots ceļa segums. Tagad darbi notiek visā rekonstruējamajā posmā un pilnā ceļa segas biezumā. Darbus organizē pa posmiem. Kā viens posms līdz šķembu pamata kārtai tiek izbūvēts, tā būvuzņēmējs ķeras klāt nākamā posma izbūvei. Notiek ceļa konstrukcijas ierakuma, uzbēruma, grāvju rakšana, caurteku un ceļa segas pamatu izbūve,” stāsta I.Niedra.

Viņa atzīst, ka atsevišķos posmos jau uzsākti asfaltēšanas darbi. Ja viss ritēs, kā plānots un būs arī atbilstoši laika apstākļi, līdz septembrim asfalta segums būs izbūvēts.

“Darbu laikā tiek taisnotas arī būvprojektā paredzētās ceļa līknes vairākās vietās. Ceļa izbūves vajadzībām no deviņiem īpašniekiem ir nopirkta zeme – tie ir septiņi īpašumi, kas sastāv no 11 zemes vienībām par kopējo summu 5276 eiro. Vēl jānopērk zeme no viena īpašnieka, bet pirkuma summa nav zināma, jo notiek vērtēšanas un atlīdzības noteikšanas process. Plānotais pirkšanas laiks ir šā gada decembris,” stāsta I.Niedra.

Viņa vērš uzmanību, ka pērn rudenī būvdarbi notika grūtos apstākļos, jo gandrīz katru dienu bija nokrišņi - tie mitrināja veco ceļa segumu, kas ūdens ietekmes un smagā transporta slodžu rezultātā zaudēja nestspēju un apgrūtināja ceļa uzturēšanas darbus.

“Līdz ar to arī autovadītājiem šī objekta šķērsošana bija problemātiska. Paldies iedzīvotājiem un autovadītājiem par sapratni toreiz un tagad, kad jāšķērso sešu luksaforu posmi, bet citādāk izbūvēt ceļu nevar,” viņa saka.


Komentāri 8

?

Vai pa šo ceļu ir liela kustība?
Vai brauc vairāk kā uz Malienu, Mārkalni, Liepnu?

pirms 6 gadiem, 2014.06.25 14:22

un

kāpēc lai brauktu vairāk? ko var, to labo. Visus ceļus nekad uzreiz nesalabos.

pirms 6 gadiem, 2014.06.25 16:21

.>

Un vai vairāk kā uz Rīgu, tas ir - uz Apes pagriezienu?

pirms 6 gadiem, 2014.06.25 14:23

Savējais

Latviešiem uz Sibīriju būs labs ceļš! Urā!!!

pirms 6 gadiem, 2014.06.25 16:05

d

kuram no deputatu radiem tad peedzes gala tai zemei vertiba ir japacel,to jau i.niedra ari vajadzeja zinat.uz liepnu visa zeme ir zemniekiem,tie nav cilveki,tiem ir traktori,priekskam viniem celi

pirms 6 gadiem, 2014.06.25 22:44

.>

Jautājums par ceļu , kas caur Malienu, Mālupi, LIEPNU...Tur cik skolas vien nav pa ceļam..., un cilvēki no pagastiem uz Alūksni un otrādi, katrā ziņā vairāk nekā kontrbandas vedēji uz Zaicevu kur būs luksus ceļš...

pirms 6 gadiem, 2014.06.26 13:54

No turienes

Un mēs, kas neesam cilvēki, mums nevajag? Mums arī ir bērni, kas brauc uz skolu, un mēs uz darbu, uz Alūksni...

pirms 6 gadiem, 2014.06.26 16:51

ceļi

mēs par to, ka labo pilnīgi visus ceļus, bet diemžēl dzīvē nekad viss uzreiz nenotiek :(

pirms 6 gadiem, 2014.06.27 13:02

Vietējās ziņas